اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

9 دی ماه 88 فتنه را در نطفه خاموش کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: 9 دی ماه 88 فتنه را در نطفه خاموش کرد و اجازه نداد دشمن به آنچه که در ایران می‌خواهد، برسد.

9 دی ماه 88 فتنه را در نطفه خاموش کرد

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: فتنه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان در تاریخ اسلام ریشه دارد به طوری که مخالفان و دشمنان این دین آسمانی همواره در این راستا تلاش کرده‌اند ولی با این همه شکست‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های زیادی توسط دشمن در جهان اسلام رقم خورده است، تصریح کرد: در قرآن کریم به نمونه‌هایی در این ارتباط اشاره شده است؛ به زنان پیامبر توصیه شده است از منزل‌های خود خارج نشده و در انظار عمومی ظاهر نشوند ولی دشمنان پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به دسیسه‌چینی دست زده و آن قدر به فعالیت‌های مذموم خود ادامه دادند که همسر نبی اکرم (ص) سوار بر اسب شده و جنگ جمل به راه انداخت.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مردم کشور ما قرآن را مطالعه کرده و از آن درس گرفته و پای منبر خطیب‌های بزرگی همچون امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیت‌الله طباطبایی نشسته‌اند به همین دلیل توانستند به وقوع پیوستن فتنه را متوجه شده و آن را در نطفه خفه کنند.

وی ایرانیان را با بصیرت‌ترین ملت دنیا دانست و افزود: ملت بزرگ ایران با بینش و آگاهی که از مقتضیات زمان دارند مانع از این شدند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند و با ترتیب دادن راهپیمایی 9 دی بر عبث و بیهوده بودن اقدامات دشمن صحه گذاشتند.

وی با اظهار به اینکه در بحبوحه سال 1388 یک عده از تشخیص سره از ناسره ناتوان شده بودند اضافه کرد: یک عده قلیل و از جوانان ناآگاه تحت ‌تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار گرفته و در میان جبهه حق و باطل گمراه مانده و دنباله‌رو دشمن شده بودند که با فرمایشات حکیمانه رهبری به مسیر انقلاب و شهدا برگشتند.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول