اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای اسلامی شهر قم:

9 دی روز نمایش بلوغ سیاسی ملت است

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر قم با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی را گرامی داشت و اعلام کرد: 9 دی نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل است.

9 دی روز نمایش بلوغ سیاسی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه شورای اسلامی شهر قم آمده است: حماسه 9 دی یادآور حماسه عاشورائیان زمان است که با شعار لبیک یا حسین به پشتیبانی از نظام و امام خود به میدان عمل گام نهاده بودند. 

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: 9 دی نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است و این واقعه نشان داد دست‌های دشمن و تبلیغات نظام سلطه و عملیات روانی استکبار رسانه‌ای هرگز قادر نخواهد بود بین امام و امت فاصله انداخته و باورها و احساسات عمیق آنان را از صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دور سازد.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: 9 دی تکراری هوشمندانه و توأم با بصیرت و غیرت مردم ایران بود که در اقتضای شرایط حساس خود نشان داد هنگامی که جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و بیرونی با تجهیز امکانات و ذخایر قدرتمند سیاسی خود به عرصه دشمن و مقابله پای می‌گذارد از پای نخواهد ایستاد و چونان سد محکمی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: سالروز 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمایت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول