اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه 9 دی مهر تثبیت نظام بود

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9دی روز ایستادگی و پیروزی و روز گشایش فصل بصیرت است که جلوه‌های حضور آن تجدید میثاق با ولایت و رهبری و مهر تثبیت نظام بود.

حماسه 9 دی مهر تثبیت نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در همایش بصیرت و تجلی قدرت الهی که با حضور 220 نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: وقوع انقلاب اسلامی اعجازی بزرگ بود و ادامه آن، معجزه‌ای مهم‌تر که 9 دی نماد این معجزه است.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وجود امدادهای غیبی که امام راحل و مقام معظم رهبری در طول انقلاب به آن اشاره کرده‌اند دلیلی بر این اعجاز است که برای ادامه انقلاب با تجلی قدرت الهی، اتمام حجت، شناخت موقعیت و احساس مسئولیت در 9دی 88 با حرکتی ایمانی از سوی مردم تجلی یافت.

وی گفت: 9 دی روز ایستادگی و پیروزی و روز گشایش فصل بصیرت است که جلوه‌های حضور آن تجدید میثاق با ولایت و رهبری و مهر تثبیت نظام بود.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان نظام در بسیاری از موارد اصول مسلم اسلام را زیر سئوال بردند و به مقدسات توهین کردند و انتخابات 88 را بستری برای اجرای نظریات خود قرار دادند.

وی گفت: ملت ایران با آینده‌نگری و پیروی از ولایت‌فقیه از فتنه‌های آینده که در کمین نظام جمهوری اسلامی است، غافل نخواهد بود.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حماسه 9دی 88 عنوان کرد: این حماسه پرشور برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود، مردم با هوش و بصیرتی که داشتند، عشق به ولایت و ولایتمداری خود را به جهانیان ثابت کردند و روزی به یاد‌ماندنی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

انتهای‌پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول