اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

ملت ایران در 9 دی بصیرت و وفاداری به نظام را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: ملت ایران در 9 دی بصیرت، آگاهی و ولایتمداری خود را به دنیا نشان داد.

ملت ایران در 9 دی بصیرت و وفاداری به نظام را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در نشست مردمی به مناسبت نهم دی، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران را یکی از شاخصه‌های مردم ولایی ایران ذکر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در نهم دی بصیرت،آگاهی و ولایتمداری خود را به دنیا نشان داد و ثبت کرد به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند است. 

حاجی‌زاده گفت: عدم بصیرت برخی نیروهای خودی که سابقه انقلابی هم داشتند باعث شد که شعارهای منافقان و دشمنان نظام از زبان آنها در فتنه سال 88 گفته شود و این امر نشان از بی‌بصیرتی برخی افراد بود که در اول انقلاب از یاران امام تلقی می‌شدند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: تا زمانیکه ولایت و رهبری معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان امین نظام و انقلاب با اقتدار و صلابت سکان کشور را در دست دارند و مردم از رهنمودها و ارشادات معظم‌له بهره‌مند هستند، دشمن یارای مقابله با انقلاب و تضعیف آن را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با وجود این ویژگی‌ها انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار به حیات پر برکت خود ادامه داده و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری در نطفه خفه خواهد کرد.

حاجی‌زاده تاکید کرد: افزایش اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در 9 دی نفسی تازه کرد، به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه و ظرفیتی برخوردارند که هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند.

وی در ادامه هوشیاری، آگاهی و بصیرت را رمز بقای نظام اسلامی ایران دانست و افزود: باید مواظب بود آگاهانه یا ناآگاهانه به ابزار دست دشمن و پل ارتباطی آن تبدیل نشویم.

امام جمعه اهر گفت: معیار و تشخیص همه دلسوزان نظام اسلامی رهبری است و همه باید با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در تحکیم و تداوم انقلاب اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز دشمن با ترفند و شعارهای جدید می‌خواهد در بین نیروهای انقلاب خدشه و تفرقه ایجاد کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم و با بصیرت و آگاهی با تبعیت از رهنمودها و شاخصه‌هایی که موجب تقویت نظام شده و مورد تأیید رهبری است گام برداریم.

امام جمعه اهر، وحدت و همدلی را در موقعیت حساس کنونی یکی از نیازهای اساسی جامعه در پیشبرد اهداف والای انقلاب ذکر کرد و بر تلاش همگانی در تحقق این امر تأکید کرد.

وی در ادامه به فروپاشی نظام‌های سلطه در جهان اشاره کرد و در خصوص نامه حضرت امام به گورباچف در این زمینه افزود: تدبیر و آینده‌نگری حضرت امام در خصوص فروپاشی کمونیسم و ابرقدرت شرق یکی از افتخارات و برگ زرین انقلاب است که با وقوع آن بلوک شرق و شوروی به مرحله فروپاشی و اضمحلال رسید.

حاجی‌زاده، به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و  ضمن تسلیت این ایام گفت: امروز هرچه داریم به برکت عاشورا و اربعین است و زنده نگه داشتن این ایام و ترویج مسائل معنوی و دینی موجب تقویت نظام خواهد بود و باید در این راستا در راه ترویج فرهنگ عاشورا گام برداریم. 

انتهای پیام/60003/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول