اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

9 دی نقطه استیصال استکبار بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه 9 دی نقطه استیصال استکبار بود، گفت: در 9 دی تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی شکست سختی را خوردند.

9 دی نقطه استیصال استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در گردهمایی بانوان بسیجی در نمین در پاسداشت 9 دی گفت: در 9 دی انسجام ملت ایران قدرتی سیل‌آسا را به وجود آورد و با روحیه‌ای که ملت ایران از این خروش و حرکت سیل‌آسا به دست آوردند، سبب شد تا حربه دشمنان خنثی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه در این روز حقیقت پست و ذلیل‌گونه ایادی کفر و فریب‌خوردگان داخلی آنها نمایان شد، افزود: یوم‌الله 9 دی در حقیقت روز پیروزی ملت برخاسته از بصیرت، فرصت‌شناسی و دشمن‌شناسی است که برای همیشه به سوداگران درس تاریخی داده است.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران در پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری به هیچ کس اجازه توطئه و خدشه وارد کردن به آرمان‌ها را نمی‌دهد، تصریح کرد: در 9 دی تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی شکست سختی را خوردند و برای همیشه به این حقیقت پی بردند که در برابر اراده ملت نمی‌توانند حرکتی داشته باشند.

ستوده در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ ما در آستانه یک انتخاب دیگر و به دست آوردن افتخاری غرورآفرین قرار داریم و آن انتخابات ریاست جمهوری است که در این میدان نیز باید صلابت و اقتدارمان را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

امام جمعه نمین نیز در این همایش اظهار داشت: آنچه که در 9 دی مردم ایران و زنان و مردان این دیار خلق کردند جز معجزه الهی در قرب واقعی به ارزش‌های اسلامی و الهی نبود و با یاری خداوند متعال این ملت بر دشمن ستیزه‌جوی خود غالب شد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی  یکی از عناصر همیشه ماندگار این حماسه بی‌بدیل را بصیرت‌افزایی زنان و مردان عاشورایی این دیار توصیف کرد و افزود: حضور زنان در صحنه تاریخی و حماسی 9 دی کمتر از مردان نبوده بلکه زنان عاشورایی این دیار همچون زینب (س) کوشیدند تا از ولی زمان خود حمایت کنند.

وی یکی از برجستگی‌های زنان عاشورایی این دیار را مجهز شدن به ابزار هوشیاری، بصیرت، حجاب و عفاف و پاکدامنی توصیف کرد و ادامه داد: آنچه که از بانوان به عنوان رکن خانواده و جامعه انتظار می‌رود پاکدامنی و تربیت فرزندان سالم و صالح است تا این سرمایه عظیم اسلامی، دینی را استمرار بخشند.

امام جمعه نمین به آسیب‌شناسی‌های مختلف در عرصه اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: خلاقیت زنان می‌تواند بخش عظیمی از این نارسایی‌ها را برطرف کند و بیش از گذشته به پویایی و شکوهمندی این ملت حرکتی واقعی ببخشد.

 

انتهای پیام/62006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول