اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

9دی فرصتی برای رسوایی دشمنان اسلام بود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: نهم دی ظرفیت و فرصتی برای رسوایی چهره‌هایی بود که با اسلام ناب محمدی مشکل داشتند و در پشت نقاب اسلام و انقلاب پنهان شده بودند.

9دی فرصتی برای رسوایی دشمنان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر جمعه در جمع نماز گزاران جمعه اهل‌ سنت بندرعباس حماسه 9 دی را مظهر دشمن شناسی ملت ایران دانست و اظهار داشت: در سال 88 ما شاهد بودیم که تمامی دشمنان ملت ایران از سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی و آمریکا گرفته تا  فتنه‌گران داخلی سعی بر شکست انقلاب اسلامی را داشتند اما هوشیاری، بیداری، آگاهی و نگاه عمیق مردم ایران به ارزش‌های اسلامی شکست مفتضحانه‌ای را برای استکبار جهانی در مقابله با ایران اسلامی رقم زد.

وی با بیان اینکه 9 دی جلوه بارزی از حضور مردم ایران در دفاع از اسلام بود، عنوان کرد: در روز شکوهمند 9 دی 88 ماهیت دشمنان ایران اسلامی برای جهانیان مشخص شد و در این روز سناریوی آمریکا و کشورهای غربی برای براندازی اسلام شکست خورد و این ملت ایران بودند که با این حماسه غرور آفرین نقشه‌های دشمنان نقش برآب کردند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: نهم دی ظرفیت و فرصتی برای رسوایی چهره‌هایی بود که با اسلام ناب محمدی مشکل داشتند و در پشت نقاب اسلام و انقلاب پنهان شده بودند.

عزیزی با بیان وحدت کلمه و قدرت درهم کوبنده اسلام را از عوامل شکل گیری حماسه 9 دی دانست و افزود: هر ملتی که بر ارزش‌های الهی تکیه کند پیروز است و رمز موفقیت‌های ملت ایران در کنکور بصیرت نیز بهره‌گیری از کلمه‌ الله و استعانت از حضرت حق و وحدت است که می‌تواند هر ملتی را در مقابل توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌ها نجات دهد.‌

وی خاطرنشان کرد: وحدت و تکیه کردن بر ارزش‌های الهی عوامل شکل‌گیری حماسه بزرگ 9 دی بود.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول