اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

دفع فتنه در 9دی شاهکار سیاسی و دینی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان تاکید کرد: دفع فتنه و فتنه‌گران در 9دی شاهکار سیاسی و دینی بود.

دفع فتنه در 9دی شاهکار سیاسی و دینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس شیروان، حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران جمعه گفت: این حماسه در پرتو بصیرت و ولایت‌مداری مردم همیشه در صحنه برای نظام اسلامی رقم خورد.

وی تصریح کرد: حضور به یاد ماندنی مردم در حماسه 9دی بار دیگر پایبندی ملت در دفاع از اسلام و ارزش‌ها انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

خطیب جمعه شیروان ادامه داد:ملت  همیشه در صحنه و سرافراز ایران همواره در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی حضوری گسترده و حماسی داشته و خلق حماسه 9 دی ماه نیز جلوه‌ای از عزم راسخ ملت در دفاع از نظام و ولایت فقیه بود.

وی این رویداد مهم را محصول اعتقاد عمیق ملت به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت:بی گمان حماسه 9دی بهت و اعجاب جهانیان را برانگیخت.

امام جمعه شیروان اظهار کرد:حضور چشمگیر و کم‌نظیر آحاد ملت در راهپیمایی 9 دی ماه 88 نقشه‌های شوم بیگانگان و فتنه گران را نقش بر آب و آن‌ها را برای همیشه منزوی کرد.

وی، بر گرامیداشت این حماسه بزرگ تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری آیین‌های گرامیداشت و همچنین تبیین و تشریح ابعاد مختلف این حماسه ماندگار برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان ضرورت دارد.

انتهای پیام/63002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول