اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

ملت ایران در 9 دی چشم فتنه‌گران را کور کردند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بردسکن گفت: امروز ملت ایران دارای بصیرت هستند و پیمودن راه حق بدون بصیرت پایان ندارد و ملت ایران در نهم دی با حضور گسترده خود چشم دشمنان و فتنه‌گران را کور و اصحاب فتنه را ناامید کرد.

ملت ایران در 9 دی چشم فتنه‌گران را کور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن از نحوه پاسخ‌گویی برخی ادارات به مردم انتقاد کرد و اظهار کرد: امروز مردم با گرانی‌ها و مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مدارا می‌کنند اما تحمل این را ندارند که برخی مسئولان در مقام پاسخ‌گویی برخورد نامناسبی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: ادارات و نهادهایی که نقش خدماتی را دارند باید به فکر مردم باشند نه اینکه طوری برخورد کنند که سبب نارضایتی ارباب رجوعان شوند.

خطیب جمعه بردسکن بدون ذکر نام مسئول و اداره‌ای گفت: مرحله اول در حد تذکر است و اگر مسئول و اداره‌ای در نحوه پاسخ‌گویی به مردم طوری رفتار و برخورد کند که نارضایتی مردم را به وجود آورد با فرماندار شهرستان و حتی با استانداری و اداره کل مسئول مربوطه مکاتبه خواهم کرد تا با وی برخورد شود.

امینی افزود: مسئولان هیچ شأنی جز نوکری بر مردم را ندارند و در نظام اسلامی همه مسئولان نوکر مردم هستند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه یکی از معضلات کشور بحث آسیب‌های اجتماعی است گفت: متاسفانه آمار طلاق در کشور بالا است که یکی از سرچشمه‌های این معضل روی آوردن نسل جوان به ماهواره و اینترنت است که می‌طلبد خانواده‌ها بیشتر مواظب باشند که فرزندانشان گرفتار آن نشوند.

وی اظهار داشت: اگر چه از لحاظ قانونی با دارندگان ماهواره برخورد می‌شود اما بایستی خانواده‌ها آگاه باشند تا این گونه مفاسد از طریق ماهواره به خانواده آنها رسوخ پیدا نکند.

امام جمعه بردسکن به حماسه 9 دی ملت ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران در روز نهم دی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و با حضور به موقع خود ترفندهای دشمنان را خنثی کردند. امام جمعه بردسکن از اهداف و شگردهای فتنه‌گران به شبهه‌افکنی در اعتقادات دینی، سیاسی، اقتصادی مردم، تفرقه‌افکنی و سیاه‌نمایی در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز کشور با تهاجم اقتصادی دشمنان مواجه است و نباید مسایل و مشکلات اقتصادی کشور را انکار کرد بلکه باید واقعیت‌ها را بیان کرد. 

وی افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها اثبات کرده‌اند که حاضر هستند در راه حق و حقیقت و دین و دیانت جان خود را تقدیم کنند و با کسانی که بخواهند در مقابل ولایت فقیه ایستادگی کنند سیلی محکمی را به دهان آنها بزنند. 

وی اظهار داشت: امروز فتنه‌گران ریزه خوار و استخوان خوار استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها هستند اما ملت ایران بر سر سفره ولایت هستند و در دفاع و حمایت از ولایت تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و دشمنان را خار و ذلیل خواهند کرد.

امام جمعه بردسکن با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی بر هر چه بهتر برگزار کردن مراسم عزاداری و زیارت اربعین امام حسین (ع) و برگزاری اولین سالگرد شهدای گمنام نیز تاکید کرد.

وی در خطبه اول با برشمردن صفات یاران امام حسین (ع) گفت: یکی از صفات یاران امام حسین (ع) صبر و استقامت است چرا که صبر و استقامت در راه دین و ارزش‌ها ضامن پیروزی انسان در برابر حوادث و مقابله با باطل است.

انتهای پیام/70006/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول