اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد مطرح کرد

حماسه 9 دی نمایش وحدت ملت حول محور ولایت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: حماسه 9 دی نمایش وحدت ملت ایران حول محور ولایت است.

حماسه 9 دی نمایش وحدت ملت حول محور ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: حماسه 9 دی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و روز نمایش عشق به امام و ولایت است.

وی بیان کرد: پیام حضور حماسه املت ایران در 9 دی ماه سال 88 این بود که ما پشتیبان ولایت و رهبری هستیم و تا پای جان از اسلام، نظام و ولایت دفاع می‌کنیم.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: حماسه پرشور و تاریخی 9 دی ملت ایران یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌های سیاسی را در این حماسه برچید.

وی تصریح کرد: فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و با حمایت مستقیم سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه و بهاییت و اراذل و اوباش و همچنین سران فتنه صورت گرفت.

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: خلق حماسه ماندگار 9 دی این حقیقت را آشکار کرد که اسلام و ارزش‌های اسلامی فلسفه وجودی ایران است.

وی اظهار داشت: ملت ایران نباید تصور کنند که دشمنان و فتنه‌گران دست از دشمنی خود با نظام مقدس اسلامی برداشته‌‌اند.

حجت‌الاسلام ترابی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال روزنه‌ای برای رخنه کردن به ارکان نظام هستند تا ولایت را در نظام مقدس اسلامی تضعیف کنند.

وی متذکر شد: ملت ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قطعاً اجازه نخواهند داد تا فتنه‌گران و حامیان آنها در عرصه انتخابات حاضر شوند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: فتنه‌گران و سران آنها برای ملت ایران شناخته شده هستند و ملت ایران اجازه نمی‌دهند یک بار دیگر با ورود به عرصه انتخابات نظام مقدس اسلامی را تحت تأثیر قرار دهند.

انتهای پیام/85005/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول