اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

9 دی ولایت‌مداری ملت بسیجی را به جهانیان فریاد زد

خبرگزاری فارس: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اعلام کرد:حماسه 9دی پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد.

9 دی ولایت‌مداری ملت بسیجی را به جهانیان فریاد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی آورده است:مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

در این بیانیه آمده است:حوادث تلخ سال 1388 با عبرت آموزی های فراوانی همراه بود. این حوادث فتنه‌گون که در ابتدا با نگاه سطحی، چندان پیچیده نمی‌نمود اما اهل بصیرت از همان آغاز بر این باور بودند که توطئه‌ای هدفمند و برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار جهانی دیگر بار قصد نابودی کیان اسلامی را دارد.

در بیانیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تاکید شده است: با گذشت روزها و ماه‌ها بر همگان روشن شد که فتنه ابعاد بسیار پیچیده و گسترده‌ای دارد و مسئله فراتر از یک اعتراض است. آری، هدف به چالش کشیدن انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، به ویژه اصل مترقی ولایت فقیه بود.

این بیانیه می‌افزاید: اما ملت نستوه ایران در این یوم‌الله بزرگ، با خلق یک رویداد ملی با هویت دینی و انقلابی، حماسه‌ای فراجناحی و فراملی را در تاریخ کشور به ثبت رسانید که ضربه‌ای مهلک بر پیکر فتنه‌گران و آشوب‌طلبان تحت حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ضد انقلاب خارجی فرود آورد.

در این بیانیه تصریح شده است: در واقع حماسه 9 دی، نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و پا در رکاب و آماده اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هایش بر نخواهند داشت.

در این بیانیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن گرامیداشت این روز خجسته خاطر نشان کرده است: هم‌صدا و همگام با دیگر ملت هوشیار و غیور ایران اسلامی با حضور پرشور، گسترده و با نشاط در آئین‌های بزرگداشت حماسه درخشان 9 دی، نشان خواهند داد در هر زمان که آرمان‌های بلند انقلاب و میراث‌های گران‌سنگ امام راحل‌(ره) و شهدای عزیز، از سوی ضد انقلاب، فتنه‌گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، به موقع و به هنگام در صحنه حاضر خواهند شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول