اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اساتید دانشگاه آزاد کرمان

9 دی طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را درهم پیچید

خبرگزاری فارس: اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با صدور بیانیه‌ای تصریح کردند که حماسه 9 دی طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را درهم پیچید.

9 دی طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را درهم پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: «حماسه بی‌نظیر ملت هوشیار و با بصیرت در 9 دی ماه 88 تمام فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان کینه‌توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران‌آفرینان و آتش‌افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه‌اش می‌ماند».

در این بیانیه خاطرنشان شده است: «9 دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام راحل و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد».

در بیانیه دانشگاهیان آزاد کرمان تصریح شده است: «این چنین بود که امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را در هم پیچید و تمام توطئه‌ها و ترفندهای 30 ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد و همانند یک رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد».

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: «در این حماسه عظیم که منبعث از فرهنگ عاشورا و اراده راسخ ملت بصیر ایران است، تمام معادله‌های دشمنان اسلام و ایران را برای اخلال در نظام اسلامی و سنگ انداختن بر سر راه آن، نقش بر آب کرد و با همت مردم ولایت‌مدار ایران این کشتی عظیم از توفان هجمه و امواج خطرناک دشمن به سلامت گذر کرد و بر ساحل ولایت و امنیت پهلو گرفت».

در این بیانیه ذکر تأکید شده است: «این حرکت برخاسته از هوشمندی ملت به فرموده مقام معظم رهبری مشت محکمی بود بر دهان فتنه‌گران و این به معنای پشت پا زدن بر تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است».

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در بیانیه مذکور عنوان کرده‌اند: «اینک و در آستانه قیام حماسی 9 دی ماه، قیامی که اوج هوشمندی، بصیرت و درایت ملت فهیم ایران اسلامی بود، دیگر بار با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، مقام عظمای ولایت و شهدای این میهن، تجدید پیمان کرده و با تمام توان این روز را به عنوان نماد بصیرت‌افزایی ملت ایران گرامی داشته و به آن افتخار می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «در ماه‌های آینده در امتحان بزرگ دیگری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری با تمام اقتدار و عزت حضور یافته و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، دین خویش را به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز ادا می‌کنیم و این حرکت بار دیگر خط بطلانی است بر تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی که با حضور مردم انقلابی و متعهد ایران در این صحنه حساس، دست قدرت الهی یاریگر این ملت بصیر باشد».

انتهای پیام/2446/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول