اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال وام خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از پرداخت یک میلیارد ریال وام خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار مددجوی ماهنشانی خبر داد.

پرداخت یک میلیارد ریال وام خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار از گروه‌های ویژه و جزو گروه‌هایی هستند که بیشترین جمعیت مددجویی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد ماهنشان در حمایت از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد، اضافه کرد: حمایت‌هایی که از این گروه صورت می‌گیرد، ویژه است، چراکه زنان سرپرست خانوار علاوه بر مسئولیت تربیت فرزندان، مسئولیت اداره خانواده از نظر مالی را نیز به عهده دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ماهنشان در حمایت از خانوارهای دارای سرپرست زن افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خدمات ارائه‌ای به مددجویان و به ویژه زنان سرپرست خانوار دو چندان شده است.

وی تصریح کرد: به علت نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، کمیته امداد ماهنشان نیز در راستای وارد کردن مددجویان این نهاد در چرخه تولید اقدامات لازم را انجام داده است.

غفاری با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار نیز از گروه‌هایی هستند که تلاش شده در چرخه تولید وارد و نقشی در اقتصاد داشته باشند، اضافه کرد: در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون ریال وام خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار با هدف توانمند کردن آنها پرداخت شده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در 9 ماهه امسال 12 خانوار دارای سرپرست زن از وام‌های خوداشتغالی کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول