اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

جمع‌آوری 4.5 میلیارد ریال صدقه در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از جمع‌آوری 4 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه در شهرستان ابهر خبر داد.

جمع‌آوری 4.5 میلیارد ریال صدقه در شهرستان ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پرداخت صدقه و کمک به هم‌نوع یکی از موضوعاتی است که در دین اسلام تاکید بسیاری به آن شده است.

وی با اشاره به اعتقادات مذهبی مردم شهرستان ابهر و توجه آنها به آیات و روایات دینی افزود: خوشبختانه طرح جمع‌آوری صدقات در شهرستان ابهر فرهنگ‌سازی شده و مردم شهرستان همکاری مطلوبی در این زمینه دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 هزار و 64 صندوق صدقه در شهرستان ابهر وجود دارد، اضافه کرد: صندوق‌های موجود در شهرستان ابهر شامل صندوق‌های بزرگ، کوچک و متوسط است.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ 4 میلیارد و 524 میلیون ریال صدقه در شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: از این مبلغ 3 میلیارد و 62 میلیون و 569 هزار ریال از محل صندوق‌های کوچک موجود در شهرستان جمع‌آوری شده است.

داودی همچنین با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال مبلغ یک میلیارد و 396 میلیون و 326 هزار ریال صدقه از محل صندوق های بزرگ در شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است، افزود: همچنین درآمد کمیته امداد ابهر از محل صندوق‌های متوسط شهرستان نیز 65 میلیون و 481 هزار ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد تخلیه صورت گرفته از محل صندوق‌های صدقه را در شهرستان ابهر 92 هزار و 819 مورد اعلام کرد و افزود: سرانه صدقه پرداختی هر خانوار ابهری در 9 ماهه امسال از محل صندوق‌های کوچک موجود در شهرستان 76 هزار ریال است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر، صدقات جمع‌آوری شده در زمینه حل مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول