اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماهه امسال انجام شد؛

جمع‌آوری 2.7 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده گفت: در هشت ماهه سال‌جاری 2 میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 2.7 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته سال‌جاری اقدامات مختلفی توسط کمیته امداد خدابنده انجام شده است، اضافه کرد: جمع‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌هایی است که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 22 هزار و 450 عدد صندوق صدقه در شهرستان خدابنده وجود دارد، یادآور شد: تعداد صندوق‌های موجود در شهرستان خدابنده در هشت ماهه سال‌جاری 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در هشت ماهه سال‌جاری 2 میلیارد و 773 میلیون و 126 هزار و 84 ریال صدقه در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است، افزود: این مبالغ در سرفصل‌های حمایتی از قبیل تامین جهیزیه نوعروسان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی و همچنین رفع مشکلات معیشتی مددجویان هزینه شده است.

*پرداخت 91 مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان خدابنده‌ای

وی در ادامه از دیگر خدمات کمیته امداد را پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان اعلام کرد و افزود: در هشت ماهه سال‌جاری 70 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ 700 میلیون ریال اهدا شده و همچنین برای نوعروسان بهره‌مند از این کمک هزینه‌ها دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج نیز برگزار شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: پرداخت 21 مورد هدیه ازدواج به مبلغ 42 میلیون ریال برای تازه‌ دامادهای زیر پوشش کمیته امداد خدابنده نیز از دیگر خدماتی است که در هشت ماهه سال‌جاری توسط این نهاد انجام شده است.

*برگزاری دوره آموزشی اشتغال برای 438 مددجوی خدابنده‌ای

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود خدمات ارائه شده کمیته امداد این شهرستان را محدود به موارد مذکور ندانسته و ادامه می‌دهد: خوشبختانه با تلاش امدادگران زمینه بهره‌مندی خانوارهای زیر پوشش در سرفصل‌های مختلف حمایتی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد خدابنده در حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان است، اضافه کرد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 438 مددجو با مبلغ 400 میلیون ریال از خدمات کمیته امداد خدابنده در این بخش بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول