اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

17 میلیارد ریال صدقه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 میلیارد ریال صدقه از طرف مردم خیر استان به کمیته امداد پرداخت شده است.

17 میلیارد ریال صدقه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

محسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 میلیارد ریال صدقه از طرف مردم خیر استان به کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ صدقه جمع آوری شده بین نیازمندان استان توزیع شد، ادامه داد: میانگین سرانه پرداخت صدقات مشترکین در استان 138 هزار ریال است که بیشترین سرانه صدقه در شهرستان شهرکرد معادل 183 هزار ریال بوده است.

سلیمی از افزایش 23 درصدی میزان صدقه جمع آوری شده در این استان خبر داد و گفت: مردم خیر شهرستان شهرکرد رتبه نخست پرداخت صدقه را به خود اختصاص دادند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور 5 هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان در طرح فلاح، بیان داشت: این طرح تاکنون 460 خانوار را شامل شده است.

این مسئول در ادامه همچنین از پرداخت 9 میلیارد ریال مستمری به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجن خبر داد و افزود: امسال تاکنون 9 میلیارد ریال مستمری به حساب مددجویان عادی و طرح شهید رجایی واریز شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: 43 درصد از مستمری بگیران خانواده‌های یک نفره، زنان سرپرست خانوار و مردان سالمند و از کار افتاده هستند.

وی اذعان داشت: 2 هزار و 470 خانوار از خدمات مستمری این نهاد بهره‌مند هستند و برنامه‌ریزی می‌شود با برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال تعداد خانواده‌های توانمند افزایش و مستمری بگیران کاهش یابند.

انتهای پیام/68003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول