اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

همچنان مشکلات آبادان را پیگیری می‌کنم/ شهرستان نیازمند فرد فعال‌تری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: به همه شهروندان قول ادامه همکاری برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان داده و در صورت لزوم در منطقه حضور می‌یابم.

همچنان مشکلات آبادان را پیگیری می‌کنم/ شهرستان نیازمند فرد فعال‌تری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز فرماندار ویژه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، نیروهای مدافع جبهه و جنگ، نیروهای ولایی شهرستان، روحانیون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، کمیسیون بانوان فرمانداری، بسیجیان، گردان مقداد، تیپ والفتح، علما، بازاریان، پاسداران و جمع کثیری از مردم شهرستان آبادان با حضور در نهاد امامت جمعه از وی خواستند در استعفای خود تجدیدنظر کرده و به فعالیت خود در منطقه ادامه دهد.

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خلال این جلسه و در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: استعفای من با گذشت سه سال از فعالیتم به عنوان امام جمعه شهرستان و بعد از عملیاتی شدن سیاست‌های مقام معظم رهبری از طریق نهاد امامت جمعه در آبادان انجام شده است.

وی افزود: به دنبال خداحافظی روز گذشته من در خطبه‌های نماز جمعه، جمع کثیری از مسئولان و مردم منطقه صبح امروز با حضور در نهاد امامت جمعه خواستار تجدید نظر و فعالیت بیشتر در این منطقه شدند.

امام جمعه آبادان با تشکر و قدردانی از احساسات پاک مردم و مسئولان منطقه ادامه داد: از مردم و مسئولان شهرستان آبادان می‌خواهم چون گذشته همچنان با انسجام در راستای اهداف انقلاب و ولی امر مسلمین در منطقه حرکت کنند.

وی اضافه کرد: در همین راستا با توجه به حجم عظیم محبت‌ها و ارتباط مردم با امام جمعه به همه شهروندان قول ادامه همکاری برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان داده و در صورت لزوم در منطقه حضور می‌یابم.

محمدی اصفهانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص تجدید نظر در این تصمیم گفت: وجود شخصیت جدید با انرژی و روحیه‌ای بالاتر در آبادان به منطقه کمک بیشتری کرده و مطمئناً وی نیز در راه بالندگی شهرستان با توجه به اهداف انقلاب و نظام گام برمی‌دارد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اتمام دوره سه ساله من در شهرستان آبادان و لزوم انجام مطالعات و تحقیقات جدید، استعفا خود را اعلام کرده و به تهران بازمی‌گردم.

انتهای پیام/72002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول