اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان در گفت‌وگو با فارس:

برای تصعید وحدت کلمه مصمم‌تر از گذشته گام برداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: امیدوارم یکایک برادران و خواهران در تقویت کیفی و کمی نماز جمعه و عمارت همه سویه آبادان سربلند و برای تصعید وحدت کلمه و کلمه توحید مصمم‌تر از گذشته گام بردارند.

برای تصعید وحدت کلمه مصمم‌تر از گذشته گام برداریم

آیت‌الله‌ عبدالله محمدی‌اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: اکنون که ماه‌های پایانی دوره سه ساله امامت جمعه خود را در شهرستان آبادان سپری می‌کنم و طول خدمتم در منظومه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی از مرز 33 سال می‌گذرد، تقاضای صمیمانه دارم با هجرت حقیر به تهران و قم و تکمیل تحقیقات و تألیفات باقی‌مانده‌ام موافقت فرمایید.

وی افزود: لازم می‌دانم از حسن اعتماد ممتد مرجع عالیقدر و رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله عظمی خامنه‌ای و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به‌ویژه آیت‌الله تقوی و اعضای مجلس خبرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان امتنان داشته، همدلی و تعامل شایسته برادران و خواهران وزین، شهروندان، عشایر، روستاییان، نمازگزاران جمعه و عیدین، ائمه جمعه موقت، روحانیون، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بابت همراهی با نهاد امامت جمعه در این مدت تشکر ‌کنم.

امام جمعه آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از معاون استاندار و فرماندار ویژه، آحاد مسئولان و پرسنل اداره‌ها، نهادها، سازمان‌ها، ریاست دادگستری و دادگاه‌های انقلاب، دادستان و قضاوت، بخشداران، شوراهای اسلامی شهر، شهرداران، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان، خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جانبازان، دانشگاهیان، حوزویان، فرهنگیان، خطبا و مداحان، اصناف و بازاریان، هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها و اماکن متبرکه که در این مدت بسیار همراه و یار و یاور من بودند، تشکر ویژه می‌کنم.

محمدی اصفهانی در پایان عنوان کرد: امیدوارم یکایک برادران و خواهران در تقویت کیفی و کمی نماز جمعه و عمارت همه سویه آبادان سربلند و برای تصعید وحدت کلمه و کلمه توحید مصمم‌تر از گذشته گام بردارند.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول