اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

آموزش‌های عقیدتی و سیاسی ابعاد دینی پرسنل را ارتقا می‌بخشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: گذراندن دوره‌های مختلف آموزش‌های عقیدتی و سیاسی عملکرد پرسنل نظامی و انتظامی را افزایش می‌دهد.

آموزش‌های عقیدتی و سیاسی ابعاد دینی پرسنل را ارتقا می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی صبح امروز در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه مقاومت، مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی و مسئول عقیدتی دریابانی شهرستان آبادان که در محل دفتر امامت جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش آموزش در پرسنل اظهار کرد: گذراندن دوره‌های دینی و سیاسی تأثیر مستقیمی در عملکرد پرسنل یگان‌های نظامی و انتظامی دارد.

وی افزود: آموزش‌های عقیدتی و سیاسی می‌تواند ابعاد دینی، اخلاقی و سیاسی پرسنل را ارتقا بخشیده و در این شرایط نیروهای انتظامی و نظامی در میدان‌های عمل کارکردهای شغلی خود را افزایش می‌دهند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: هرگاه پرسنل عزتمند، آسیب ناپذیر و با اراده ایمانی وارد میدان‌های کاری و صحنه اجتماعی می‌شوند دشمن، قانون شکنان و متجاوزان به حقوق مردم نمی‌توانند در کار آنها کوچکترین خللی ایجاد کنند.

وی توجه جدی به پرسنل ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان را خواستار شد و گفت: توجه به پرسنل ارگان‌های فوق از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و امروز نسل جوان در یگان‌های نظامی و انتظامی از هوش بالا، عشق به اسلام، وطن و مردم دوست فعالانه در عرصه خدمت گذاری حاضر هستند.

محمدی اصفهانی افزود: نقش نهاد نمایندگی ولی فقیه و ارگان‌‌های عقیدتی، سیاسی برجسته بوده و ضامن صحت عمل نیروهای نظامی و انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبادان اضافه کرد: نیروهای مسلح همواره با آسیب‌هاو آفت‌های وارده از سوی دشمن، قاچقاچیان، اراذل و اوباش، قانون شکنان و فتنه گران روبرو شده و در تقابل هستند.

وی با اشاره به مراتب کسب تقوا و فضیلت در نیروهای انتظامی و نظامی گفت: هرچه مراتب فضائل، آموزه‌ها، بصیرت و تقوا در این نیروهای مخلص افزایش یابد به همان مقدار نیز آسیب پذیری آنها کمتر می‌شود.

در ادامه این دیدار گزارش مشروحی از فعالیت‌های سیاسی و دینی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان آبادان ارائه شد.

در این گزارش از برگزاری دوره‌‌های آموزشی پرسنل همچنین تربیت مربی، ساعات حضور نیروهای وظیفه، درجه‌داران، کارکنان، افسران ارشد و نیروهای خانم فعال در این ارگان‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول