اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

بسیج الگویی برای حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: بسیج الگوی شایسته‌ای برای هسته‌های مقاومت در راستای تشکیل حکومت و حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در سطج جهان است.

بسیج الگویی برای حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای ثامن الائمه آبادان با اشاره نزدیک شدن به هفته بسیج و مقارن شدن آن با ایام محرم را به فال نیک گرفت و هدف امام خمینی (ره) را از تشکیل بسیج ایجاد یک حکومت متحد اسلامی و جهانی دانست که برای محقق شدن این هدف باید گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی ادامه داد: فعالیت بسیج تنها در بعد نظامی نیست بلکه این نیروی مخلص در سازندگی و توسعه و نیز فناوری، دانش بنیادین، اشتغالزایی، توسعه فرهنگی و دیگر امور نقش بسزا داشته و افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده است.

خطیب جمعه آبادان گفت: بسیج الگوی شایسته‌ای برای هسته‌های مقاومت در راستای تشکیل حکومت و حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در سطح جهان است.

محمدی اصفهانی همچنین به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین احیا کننده امر به معروف در جهان امروزی است.

وی در ادامه خطبه‌ها به تجاوز جدید رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و صدمات وارده از سوی نیروهای مقاومت به مناطق صهیونیست‌نشین اشاره و آنرا نشانه در دام افتادن رژیم جعلی صهیونیست دانست.

امام جمعه آبادان گفت: مقاومت غزه، ضربات زیادی به تاسیسات رژیم اشغالگر وارد کرده به طوریکه بر اثر آن برق تلاویو و پروازهای فرودگاه‌های این رژیم برای مدتی لغو شوند.

وی با محکوم کردن سکوت کشورهای عربی و مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حملات نظامی این رژیم با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و عربی علیه مردم بی‌دفاع غزه در روزهای اخیر تشدید شده و مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات اسراییل غاصب سکوت اختیار کرده‌اند.

وی سرزمین مقدس فلسطین را سرزمین انبیاء الهی یاد کرد و اظهار داشت: نیروهای مقاومت هوشیارانه مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و در این راه عده زیادی از نوجوانان و جوانان غزه به شهادت رسیده‌اند.

تذکر به دولت برای ایجاد اشتغال در منطقه و سرعت بخشیدن در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی از دیگر سخنان خطیب جمعه بود.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول