اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

جنگ 8 روزه نوار غزه نشانی دوباره بر قدرت اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: جنگ 8 روزه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و شکست صهیونیست‌ها در برابر مردم مظلوم فلسطین نشانی دیگر بر قدرت اسلام و ایران است.

جنگ 8 روزه نوار غزه نشانی دوباره بر قدرت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت السلام فیض‌الله رجبی ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، با اشاره به جنگ هشت روزه و شکست رژیم غاصب صهیونیستی در برابر فلسطینی‌ها اظهار کرد: معجزه بزرگی که سبب شادی همه مسلمانان عالم شد به وقوع پیوست.

وی افزود: با وجود حمایت‌های کشورهای غربی، آمریکا و بعضی از کشورهای عربی ناگهان خروشی در نوار غزه برخواست و موشک‌ها و سنگ‌های آتشین از منطقه محدود محاصره شده به سوی صهیونیست‌ها نشانه رفت.

امام جمعه موقت شهرستان آبادان ادامه داد: موشک‌هایی که با نام فجر5 ناباورانه دشمن را نشانه رفته و سبب آماده باش 75 هزار نیروی ذخیره رژیم اشغالگر اسرائیل شد.

وی در همین خصوص بیان کرد: با وجود آماده باش صهیونیسم‌ها به 75 هزار نیرو تعداد اندکی آماده شده اما در برابر آنان 50 هزار رزمنده فلسطینی با آمادگی کامل برای مبارزه علیه دشمن اعلام آمادگی کردند.

رجبی اضافه کرد: در این میان بیش از پنج هزار نیرو با بستن مهمات به خود وارد میدان نبرد شده و از سوی دیگری نیز با باریدن موشک‌های فجر5 مواضع دشمن خاموش و در حال نابودی بود.

وی ادامه داد: جنگ بیش از هشت روز دوام نیاورده و صهیونیست‌ها با قبول تمام شرایط فلسطینی‌ها بار دیگر ضعف و زبونی خود را در برابر مقاومت نشان دادند.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به نقش ایران در جنگ هشت روزه گفت: در این میان ایران با انتقال تکنولوژی برتر موشک سازی خود به درون غزه به جایگاهی رسید که بار دیگر قدرت‌های جهانی را متحیر کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این انتقال تکنولوژی برای شکست رژیم غاصب اشغالگر از ایران به لبنان و از لبنان به غزه بار دیگر قدرت اسلام و ایران را به جهانیان ثابت کرد.

رجبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره طرح سؤال از ریاست جمهوری گفت: مجلس از ریاست جمهوری طرح سؤال کرده و وی گفت پاسخ می‌دهم.

وی اضافه کرد: اما رهبر انقلاب از هر دو طرف خواست که قضیه را فیصله داده و همگان را به وحدت دعوت کرد؛ و این دعوت به وحدت سه بار در سخنان ایشان مورد تأکید قرار گرفت.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد: آیا رهبر مخالف آشکار شدن حقایق است؟ حتم به یقین خیر، اما ایشان مخالف جریان‌های است که سبب سوءاستفاده دشمنان شده و تحریکات آنان را در پی دارد.

وی در همین خصوص عنوان کرد: با وجود آنکه مردم همیشه در خط مقدم دفاع از رهبری و نظام استوار و پابرجا ایستاده‌اند اما در این بین عواملی هستند که آگاهانه و یا ناآگاهانه آنچه را که دشمن می‌خواهد دنبال کرده و نارسایی و بحران را به ملت تحمیل می‌کنند.

رجبی در ادامه بیان کرد: انقدر از رهبری خرج نکنید و در مقابل خود را خرج رهبری کرده و با اجرای طرح‌های مختلف که سبب غافلگیری دشمن می‌شود مسائل را خصوصی و در بین خود حل کنید.

وی افزود: مسائل را خصوصی و در بین خود حل کرده به گونه‌ای که مطبوعات راه نداشته و بعد از حل مشکلات آن را به رسانه‌ها و مطبوعات کشنده و از ایجاد جنجال پرهیز کنید.

خطیب نماز جمعه این هفته آبادان ادامه داد: تبعیت از سخنان رهبری سبب امیدواری هرچه بیشتر در کشور شده، زیرا ولایت تنها بر سیستم اداری حاکم نیست بلکه از حکومت فراتر رفته و بر قلب‌های ملت ایران حکومت می‌کند.

وی در پایان گفت: ملت ایران از رهبری و سخنان ایشان سر سوزنی کوتاه نیامده و برای جلوگیری از تباهی و نابودی کشور سخنان رهبر خود را با گوش جان شنیده و اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/72002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول