اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

تعدد مراکز آموزش عالی نمادی از فرهیختگی مردم آبادان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: تعدد مراکز آموزش عالی در منطقه نمادی از تشخص و فرهیختگی مردم آبادان است.

تعدد مراکز آموزش عالی نمادی از فرهیختگی مردم آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی صبح امروز در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ بین‌المللی اروند و پیام نور که در محل نهاد امامت جمعه شهرستان انجام شد، با اشاره به تعدد مراکز آموزش عالی در منطقه اظهار کرد: تعدد مراکز آموزش عالی نمادی از تشخص و فرهیختگی مردم آبادان است.

وی افزود: توسعه قطب‌های دانشگاهی در هر منطقه و مکانی، ارتقای فرهنگ و سطح معرفت اجتماعی، سیاسی، دینی، هنری و تربیتی مردم شهرها و روستاها را به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان آبادان ادامه داد: با توجه به سطح فرهنگی بالای مردم آبادان و مسئولان اجرایی این منطقه همچنین همیاری و همکاری متقابل بین مدیران اجرایی و شهروندان آبادانی به زودی مشکلات باقیمانده دانشگاه بین‌المللی اروند و پیام نور مرتفع می‌شود.

محمدی اصفهانی با اشاره با دانشجویان این دو دانشگاه گفت: ظرفیت‌های فروانی از نظر علمی و تحصیلی در این دو دانشگاه متمرکز شده و جوانان بیشتری باید از تسهیلات فاخر این مراکز آموزشی بهره‌مند شوند.

در پایان این نشست رؤسای دانشگاه بین‌المللی اروند و پیام نور گزارش مشروحی از رشته‌های آموزشی، تعداد دانشجویان، هئیت علمی، چگونگی سرویس‌دهی به دانشجویان و مشکلات دستیابی به اهداف نهایی را به امام جمعه شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول