اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دماوند خبر داد

آموزش فنی و حرفه‏ای به 93 فرد زیرپوشش کمیته امداد دماوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران گفت: در سرفصل توسعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای کوتاه‏مدت 83 نفر و بلند‏مدت 11 نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

آموزش فنی و حرفه‏ای به 93 فرد زیرپوشش کمیته امداد دماوند

سعید فلاح در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حوزه مدیریت شهرستان دماوند، رودهن، بومهن و پردیس در هشت‌ماه نخست سال‌جاری دو محور آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و توانمندسازی خانواده‏های زیرپوشش در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: محور نخست این آموزش‏ها، مباحثی نظیر آموزش فنی و حرفه‏ای، کارآفرینی، کاریابی و اجرای طرح‏های اشتغال‏زا بود و محور دوم نیز به اموری مانند خودکفایی و اشتغال خانواده‏های زیرپوشش اختصاص پیدا کرد.

فلاح اضافه کرد: تا پایان آبان‌ماه امسال برای 40 نفر از خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد خمینی(ره) کاریابی صورت گرفت و این افراد مشغول به کار شدند.

مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران از اقدام برای 21 نفر از دانش‏آموزان دبیرستانی در زمینه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت می‏تواند به عنوان تنها راه خروج آنها از چرخه فقر مطرح باشد.

فلاح در پایان اذعان داشت: فعالیت توانمندسازی با محوریت اشتغال در مرحله نخست همواره مورد توجه این نهاد مقدس بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/25683/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول