اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان:

بیش از 11 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: بیش از 11 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند.

بیش از 11 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به اعلام برخی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده برنامه‌های کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و عزت نفس انسانی مددجویان است، اضافه کرد: یکی از عمده فعالیت‌هایی که در این زمینه و با جدیت توسط کمیته امداد دنبال می‌شود، اشتغالزایی مددجویان مستعد اشتغال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از دیگر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنها عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان در راستای سالم‌سازی و ارتقای سلامت مددجویان زیر پوشش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان با بهره‌مندی از تجارب قبلی این نهاد در سال‌های گذشته اقدام به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان می‌کند، یادآور شد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته در حال حاضر یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد ارتقای سطح رعایت بهداشت در بین مددجویان است.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، افزود: یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در این راستا برگزاری دوره‌های آموزشی در بین خانواده‌های زیر پوشش است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری 800 میلیون ریال در هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شده است، یادآور شد: خدمات مذکور به بیش از 11 هزار مددجو و بیش از 6 هزار خانوار زیر پوشش ارائه شده است.

انتهای پیام/73005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول