اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

پرداخت هزینه تعمیر مسکن به مددجویان کمیته امداد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از پرداخت هزینه تعمیر مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دشتستان خبر داد.

پرداخت هزینه تعمیر مسکن به مددجویان کمیته امداد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: برای جلب رضایت مردم و افراد زیرپوشش کمیته امداد از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: کمیته امداد برای افزایش سطح کیفی خدمات در شهرها و روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی قابل توجهی انجام داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان با اشاره به برپایی دوره‌های مختلف آموزشی برای مددجویان از شرکت 50 مددجوی هلپه‌ای و نظر آقا در کلاس‌های مختلف آموزشی کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: آموزش خانوارهای روستایی یکی از فعالیت‌های واحد فرهنگی کمیته امداد است که با برنامه‌ریزی منسجم در این امر موفقیت خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: در همین راستا کلاس‌های قرآن و صنایع دستی در روستای هلپه‌ای و نظر آقا برگزار شد و 50 مددجو از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از پرداخت هزینه تعمیر مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دشتستان خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای یک خانواده است در همین راستا، مناسب بودن مسکن مددجویان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد زیادی از خانوارهای تحت پوشش از خدمات تعمیر مسکن کمیته امداد بهره‌مند شدند.

عدنانی در ادامه با اشاره به اهمیت برپایی دوره‌های آموزشی برای مددجویان خواستار همکاری خانوارها با این برنامه‌های فرهنگی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از برگزاری کلاس آسیب‌های پرخطر و نوظهور در کمیته امداد شبانکاره خبر داد و اظهار داشت: آشنایی با آسیب‌های مختلف اجتماعی و چگونگی حل این معضلات موجب آن می‌شود که هم کمتر دچار این آسیب‌ها شد و هم کسانی را که در این راه هستند را نجات داد.

وی افزود: در این راستا کلاس آسیب‌های پرخطر و آسیب‌های نوظهور در شبانکاره برگزار شود و تعداد زیادی از پسران مددجوی تحت حمایت این شهر از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول