اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

استقلال کمیته امداد لنده یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: با وجود بیش از 7 هزار مددجو در این بخش، کمیته امداد لنده نیازمند حمایت جدی و حفظ استقلال گذشته خود است و مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

استقلال کمیته امداد لنده یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدغفار فروزنده صبح امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی عنوان کرد: کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در جهت معیشت و رفاه مردم مستضعف گام برمی‌دارد.

وی افزود: این نهاد خدمات‌رسان در سال‌های گذشته خدمات شایان توجهی را به قشر مستضعف جامعه کرده و توانسته از شدت محرومیت در جامعه بکاهد.

رئیس شورای اداری لنده با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لنده در گذشته به صورت مستقل اداره می‌شد ولی امروزه به عنوان یک نمایندگی از شهرستان است، گفت: با وجود بیش از هفت هزار مددجو در این بخش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لنده نیازمند حمایت جدی و حفظ استقلال گذشته خود است که مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

فرزونده تصریح کرد: عمق محرومیت در این منطقه زیاد است اما استعدادهای فراوانی وجود دارد که در صورت حمایت می‌توانند از نخبگان آینده باشند.

بخشدار لنده ضمن تقدیر از توجه جدی مسئولان شهرستانی و استانی به لنده افزود: بحث خودکفایی و خوداشتغالی از مهم‌ترین مباحثی است که در کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مورد توجه واقع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به آمار مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در بخش لنده اظهار داشت: بحث جدایی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لنده از شهرستان کهگیلویه در دستور کار است و اگر این موضوع به تصویب برسد در اسرع وقت این مهم انجام می‌شود.

عبدالمجید فرهادی افزود: اگر شهرستان شدن لنده در سال 91 اعلام شود این نهاد آمادگی آن را دارد که مساعدت به مددجویان این بخش را به صورت شهرستانی توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با بیان اینکه در استان ما دارایی‌های بسیاری وجود دارد، گفت: این دارایی‌ها به صورت بالقوه است و نیازمند تحرک و به بالفعل تبدیل شدن هستند تا مشکلات این زمینه برطرف شود.

فرهادی یادآور شد: بیشترین حجم رسیدگی به نامه‌های ریاست جمهوری در کمیته امداد امام‌خمینی (ره) صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون قدم‌های مهمی در زمینه خود اشتغالی، خودکفایی و کمک‌های دانشجویی انجام شده است.

انتهای‌پیام/2571/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول