اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مساعدت 4 میلیونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ایتام

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر مشارکت مسئولان در کمک به نیازمندان، از مساعدت بیش از چهار میلیونی کارکنان این نهاد به ایتام خبر داد.

مساعدت 4 میلیونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ایتام

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: وقتی مسئولان مردم را به مشارکت در امور خیرخواهانه و کمک به نیازمندان و ایتام دعوت می‌کنند، خود نیز باید در این کار خیر پیش‌قدم باشند.

سخنگوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارکنان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این استان همواره و در مناسبت‌های مختلف در کنار مردم نوع‌دوست و نیکوکار در صف کمک به نیازمندان و ایتام قرار می‌گیرند.

حیدری از کمک 4 میلیون و 850 هزار ریالی کارکنان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به ایتام تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: چنین اقداماتی موجب دلگرمی مردم، خیرین و ایتام خواهد شد. 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای کمک به ایتام و رفع مشکلات و نیازمندی‌های آنان تعداد 35 نفر از کارکنان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این استان به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک مالی کردند.

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: بیش از 96 هزار نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند و از خدمات متفاوت در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره در کنار محرومان و فقرا بوده است، تصریح کرد: قداست کار امدادی در این نهاد به خوبی ملموس است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج سنت نیکوی کمک به نیازمندان تأکید کرد: کمیته امداد امام‌خمینی (ره) جامعه رسانه‌ای این استان را از همکاران و امدادگران می‌داند و همواره از نقش آن‌ها در پیشبرد اهداف این نهاد مقدس به نیکی یاد می‌کند.

حیدری عنوان کرد: نگاه مدیریت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این استان یک نگاه رسانه‌ای است که با کمک آن می‌توانیم خدمات بهتری را به جامعه هدف خود ارائه دهیم و کارهای انجام شده را نیز آن‌گونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام‌خمینی (ره) فرموده، به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

سخنگوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و تعامل خبرنگاران با این نهاد قدردانی کرد و ادامه داد: روابط عمومی این اداره‌ کل همواره تلاش کرده است تا ارتباط نزدیکی را با اهالی رسانه داشته باشد.

وی عنوان کرد: مشارکت مسئولان در امور خیر و خداپسندانه زمینه افزایش انگیزه را در میان مردم فراهم خواهد کرد و بدون شک از این دست اقدامات در کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و در مناسبت‌ها و مقاطع مختلف انجام خواهد شد.

حیدری با تأکید بر مشارکت مسئولان در کمک به نیازمندان در کنار مردم، از مساعدت بیش از چهار میلیونی کارکنان این نهاد به ایتام خبر داد.

انتهای‌پیام/82005/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول