اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش وابستگی کمیته امداد به اعتبارات دولتی ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم بهره‌گیری از توان دیگر سازمان‌ها، نهادها و خیرین گفت: کاهش وابستگی این نهاد به اعتبارات دولتی یکی از ضرورت‌های کمیته امداد است.

کاهش وابستگی کمیته امداد به اعتبارات دولتی ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالمجید فرهادی امروز در دیدار با پرسنل کمیته امداد این شهرستان و پس از گفت‌و‌گو و شنیدن انتظارات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های کارکنان امداد گچساران، اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، توانمندسازی و عزت نفس خانواده‌های مددجویان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش همه پرسنل کمیته امداد در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان این نهاد با توجه به امکانات موجود ابراز داشت: نیروی انسانی خلاق و تلاشگر یکی از عوامل موفقیت یک سازمان، نهاد و مجموعه است.

* خدمت‌رسانی صادقانه از اهداف مهم امدادگران کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این نهاد مقدس در راستای اهداف تعیین شده خدمات قابل توجهی را به جامعه هدف خود و حتی نیازمندان دیگر ارائه داده است.

فرهادی ادامه داد: خدمات کمیته امداد باید همچنان با کیفیت بهتری تداوم داشته باشد و در راستای توانمندسازی خانواده‌ها که از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است باید تلاش مضاعف شود.

وی گفت: بحث اشتغال در خانواده‌های مددجو باید تقویت شود و آموزش افراد و در اختیار قرار دادن سرمایه یکی از راه‌های ایجاد و تقویت اشتغال است.

فرهادی با تأکید بر لزوم نظارت بر طرح‌های اشتغالزای اجرا شده توسط مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف کمیته امداد باید از ظرفیت دیگر ادارات و نهادها نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: تعامل با دیگر سازمان‌ها، ادارات، مددجویان و خیران و استفاده صحیح از هزینه‌ها، اعتبارات و امکانات برای موفقیت در انجام امور بسیار مهم و مؤثر بوده و لازم است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرهادی خدمت‌رسانی صادقانه به محرومان را از اهداف مهم امدادگران کمیته امداد عنوان کرد و ابراز داشت: باید سمت و سوی فعالیت در کمیته امداد را به سمت خانه مددجویان ببریم.

وی در توضیح این سخن خود ادامه داد: فعالیت در کمیته امداد نباید به گونه‌ای باشد که فقط مددجویان به دنبال خواسته‌ از این نهاد باشند.

فرهادی بیان داشت: امدادگران کمیته امداد باید هم‌راستا با خدمات‌رسانی به مددجویان و ارائه خدمات مطلوب، سمت و سوی کارهای خود را خدایی کرده و با رفتن به خانه‌های مددجویان، مشاوره‌های لازم را به آنان ارائه دهند.

* نظام پیشنهادات کمیته امداد باز است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از امدادگران این نهاد خواست تا با ارائه پیشنهادات و ایده‌های جدید، زمینه موفقیت هر چه بیشتر در زمینه‌های اقتصادی و دیگر زمینه‌ها را فراهم کنند.

فرهادی یادآور شد: باید سعی شود تا وابستگی کمیته امداد به اعتبارات دولتی کمتر شود و باید خدماتی ارائه شود که مورد نیاز خانواده‌ها است.

وی با تأکید بر افزایش ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تصریح کرد: داشتن تدبیر صحیح در انجام امور بسیار مهم بوده و ارتباط بین مددجویان و مدیران باید حساب ‌شده باشد.

به گزارش فارس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار گچساران، خوابگاه شبانه‌روزی کمیته امداد گچساران را نیز مورد بازدید قرار داد.

انتهای پیام/82001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول