اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحویل 1200 واحد مسکونی به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: یک هزار و 200 خانوار زیرپوشش این نهاد در واحدهای بازسازی شده خود در مناطق زلزله‌زده ارسباران سکونت یافتند.

تحویل 1200 واحد مسکونی به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک‌هزار و 200 واحد خانوارهای زیرپوشش این نهاد در واحدهای بازسازی شده خود در مناطق زلزله‌زده ارسباران سکونت یافته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ساخت 300 واحد مسکونی کاملاً به پایان رسیده و مراحل نازک‌کاری را نیز طی کرده‌اند ولی در بقیه واحدهای باقی مانده هنوز عملیات نازک‌کاری که جزو تعهدات کمیته امداد برای مددجویان خود در مناطق زلزله‌زده است، ادامه دارد.

وی افزود: کل تعداد واحدهایی که در این مناطق ساکنان آنها زیرپوشش کمیته امداد بودند و جزو اولویت ساخت و ساز به دلیل تخریب 100 درصدی است یک‌هزار و 700 واحد بود.

این مسئول در رابطه با سرنوشت واحدهای باقی مانده و ساکنان آن اظهار کرد: از این تعداد 167 خانواده یکنفره با پرداخت 20 میلیون ریال کمک بلاعوض و با تعهد فرزندان در کنار آنها زندگی خواهند کرد.

دشتی تاکید کرد: خانواده هایی که ساخت و ساز واحدهایشان به اتمام نرسیده حتماً در کانکس‌ها زندگی می‌کنند و هیچ یک از زیرپوشش‌های این مجموعه در چادر زندگی نمی‌کنند.

وی کل مددجویان این مجموعه در سه شهر زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان را 3 هزار و 500 خانوار اعلام کرد و گفت: از این تعداد سرپرستی یک‌هزار و 400 خانوار را زنان بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: از کل واحدهای غیر فصلی که رقمی معادل 9 هزار خانوار را شامل می‌شد 30 درصد زیرپوشش مجموعه مدیریت وی هستند. 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول