اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی خدابنده خبر داد

بهره‌مندی 11 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از استفاده 11 هزار و 731 مددجو از خدمات کمیته امداد خدابنده خبر داد.

بهره‌مندی 11 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد خدابنده

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد خدابنده پس از آغاز به کار این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 40 سرفصل حمایتی توسط کمیته امداد خدابنده ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های حمایتی از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، توانمند‌سازی و عزت نفس خانواده‌های زیر حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده همچنین با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد افزود: یکی از سیاست‌هایی که توسط کمیته امداد در این دهه از خدمت‌رسانی این نهاد دنبال می‌شود، توانمند‌سازی مددجویان با حفظ کرامت و عزت نفس انسانی است.

وی در ادامه به برنامه‌های انجام شده توسط کمیته امداد خدابنده در سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات مطلوبی توسط کمیته امداد خدابنده و در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام شده است.

کمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 هزار و 731 مددجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، یادآور شد: این تعداد مددجو شامل 4 هزار و 885 خانوار است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع خانوارهای مذکور 2 هزار و 263 خانوار امداد زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، اضافه کرد: همچنین 2 هزار و 622 خانوار نیز زیر پوشش این نهاد هستند.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده تصریح کرد: خدماتی که کمیته امداد به صورت سالانه در حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد، شامل مسکن، اشتغال، درمانی و ... است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول