اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نکا خبر داد

همکاری 1300 حامی با کمیته امداد نکا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از همکاری یک هزار و 320 حامی با کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

همکاری 1300 حامی با کمیته امداد نکا

سید موسی عمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام نیز یکی از عمده‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد است، افزود: در حال حاضر یک هزار و 320 حامی با کمیته امداد شهرستان نکا همکاری دارند.

وی اظهار داشت: سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی توسط کمیته امداد و در حمایت از مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

عمادی با برشمردن برخی از طرح‌های مشارکتی و اجرایی این نهاد اضافه کرد: طرح اکرام ایتام، طرح ماعون، طرح رضوان، طرح جمع‌آوری صدقات و جمع‌آوری زکات از جمله سرفصل‌های کاری کمیته امداد در بحث توسعه و جذب مشارکت‌های مردمی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان نکا بر اساس آخرین آمار 311 یتیم زیر تکفل دارد تصریح کرد: برای هر یک از این ایتام ماهانه مبلغ 20 هزار تومان توسط حامیان به حسابشان واریز می‌شود.

عمادی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور خدمت‌رسانی و حمایت بهتر از ایتام زیر پوشش اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام کرده است، بیان داشت: کمک حامیان به ایتام به صورت پرداخت مبلغی به عنوان کمک هزینه معیشت ماهانه است و حامیان به هر مبلغی که توانایی داشته باشند، می‌توانند کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای مستمر طرح اکرام ایتام یادآور شد: با بسترسازی صورت گرفته اجرای این طرح و ثبت‌نام از حامیان برای مشارکت در آن، محدود به ایام خاصی از سال نیست.

عمادی گفت: خیران می‌توانند در فصول مختلف سال با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سایت اینترنتی این نهاد اقدام به قبول کفالت ایتام کنند.

وی با بیان اینکه در قبول کفالت ایتام حامیان مختار به انتخاب یتیم مورد نظر هستند، افزود: شناسنامه مددجویی ایتام در دفاتر کمیته امداد موجود است و حامیان بر اساس نیات خود می‌توانند، ایتام را انتخاب کنند.

مدیر کمیته امداد نکا گفت: شهرستان نکا دارای حدود 7 هزار مددجوی زیر پوشش است که از این تعداد 311 نفر را ایتام تحت پوشش تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/86002/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول