اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته‌ امداد قزوین:

4 هزار دانش‌آموز قزوینی زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته‌ امداد قزوین گفت: چهار هزار دانش‌آموز قزوینی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در این استان هستند.

4 هزار دانش‌آموز قزوینی زیر پوشش کمیته امداد هستند

هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: احسان به یکدیگر از جمله آدابی است که توجه بسیار ویژه‌ای در دین مبین اسلام به آن شده و بر مسلمانان نیز امروز ضروری است که در امور خبر و بابرکتی مانند زکات، وقف و احسان پیشتاز بوده و یاری برسانند.

این مسئول عنوان کرد: استان قزوین از جمله استان‌هایی است که تاکنون در زمینه جذب و شناسایی حامی برای ایتام پیشتاز و پیش‌قدم بوده و این همان چیزی است که موجب افزایش خیر و برکت در زندگی مردم می‌شود.

وی متذکر شد: بیش از 4 هزار دانش‌آموز در نواحی و شهرستان‌های مختلف استان قزوین در حال حاضر زیر پوشش حمایت‌های مادی و معنوی این کمیته قرار داشته و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد قزوین خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان زیر پوشش در سطح استان قزوین نیز یک‌هزار و 50 دانشجو است که حمایت‌های ویژه‌ای سالیانه از این قشر از سوی کمیته امداد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول