اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بهره‌وری از نیروی خلاق

96 مددجوی کمیته امداد تویسرکان مهارت کارآفرینی فراگرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) شهرستان تویسرکان گفت: با هدف بهره‌وری از نیروی خلاق و مستعد 96 مددجوی کمیته امداد تویسرکان در نخستین کارگاه آموزشی، مهارت کار و کارآفرینی را آموختند.

96 مددجوی کمیته امداد تویسرکان مهارت کارآفرینی فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز با هدف بهره‌وری کامل و درست از نیروی خلاق و مستعد نخستین کارگاه آموزشی مهارت کار و کارآفرینی برای 96 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان با حضور استادان و کارشناسان این امر در محل این نهاد برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با فارس از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی کار و کارآفرینی در کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف به‌کارگیری و شکوفایی درست و بهینه از استعدادهای نهفته و بالقوه نیروی انسانی علاقمند و جویایی کار جوان زیرپوشش این نهاد برگزار شد.

تیمور کرمی‌مقدم جوهره انسان را کار خواند و تصریح کرد: ایجاد بستر و فضای کار و اشتغال برای جوانان، ضریب نرخ ناهنجاری فردی و اجتماعی را کاهش می‌دهد و جامعه را توسعه می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای زیربنایی امداد خودکفاسازی جامعه تعریفی در حوزه کاری این نهاد است، ابراز کرد: نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در اجتماع شعار سال را با عنوان تولید ملی با حمایت از کار و سرمایه‌ای ایرانی محقق خواهد شد.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با بیان اینکه تکیه بر فرهنگ کار و کارآفرینی، اقتصادی پویا و کاربردی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: همگرایی و همراهی جهادی مردم و مسئولان در عرصه کسب و کار و کارآفرینی مانند هشت سال دفاع مقدس لازمه احراز موفقیت و گذر از تحریم اقتصادی کنونی دشمن است.

وی اذعان کرد: تلقین و نهادینه‌سازی باور «ما می‌توانیم» با توکل و وحدت کلمه در پیکره جامعه ضمن حذف تمام سدهای پولادین اقتصادی می‌تواند باور مردم، کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان صنعتی را در راستای تحقق شعار سال ارتقا بخشد.

کرمی‌مقدم ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات که مستمر در این نهاد انجام می‌شود، ایجاد محیطی مناسب برای اشتغال و اشتغال‌زایی مددجویان است و این کارگاه به همین منظور برگزار شد.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: از دیگر اهداف این دوره آموزشی اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش درآمد خانواده‌ها، ارتقای سطح دانش، مهارت‌ها، روش‌های درست و مناسب کارآفرینی و کسب و کار مشروع است.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول