اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران خبر داد

کمک 100 میلیون تومانی کمیته امداد مازندران به سیل‌زدگان بهشهری

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از کمک 100 میلیون تومانی کمیته امداد مازندران به سیل‌زدگان بهشهری خبر داد.

کمک 100 میلیون تومانی کمیته امداد مازندران به سیل‌زدگان بهشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، محمود ثابت‌قدم معاون سلامت و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به کمک 100 میلیون ریالی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به خانواده متوفیان سیل زده بهشهری ابراز داشت: به هر خانواده 20 میلیون ریال توسط کمیته امداد کمک شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع لوازم خانگی و سبد غذایی بهشهری خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این سبد غذایی 254 میلیون ریال بوده است که در بین 55 خانواده مددجوی سیل زده توزیع شد.

ثابت‌قدم با تاکید بر اینکه 14 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به دو نوعروس آسیب دیده از سیل نیز پرداخت شد، ادامه داد: 130 میلیون ریال نیز بابت تعمیر مسکن و تحویل مصالح ساختمانی نیز از اقدامات کمیته امداد استان در این بخش بوده است.

وی از ارسال 100 میلیون ریال کمک نقدی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد و گفت: ارسال 270 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده به شهرستان برای کمک به سیل‌زدگان نیز از اقدامات کمیته امداد برای مساعدت به سیل‌زدگان برای بازگشت به زندگی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار داشت: تاکنون برای 24 خانواده از مددجویان این نهاد با سرانه هر خانوار 5 میلیون ریال و جمعا به ارزش 120 میلیون ریال از طریق ستاد حوادث شهرستان برای تهیه لوازم خانگی مساعدت شده است.

ثابت‌قدم در پایان تصریح کرد: یکی از خیران شهرستان نور تقبل ساخت 2 واحد مسکن برای دو یتیم در منطقه زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی را تقبل کرده است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول