اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیله‌سوار:

پالایش مدیریتی کانون‌های مساجد ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار بر لزوم ساماندهی و پالایش امور مدیریتی و راهبردی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌ها تاکید کرد.

پالایش مدیریتی کانون‌های مساجد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی ظهر امروز در نشست با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: کانون، بسیج و روحانیت به عنوان سه محور مکمل این حرکت هستند و کانون‌ها می‌توانند از نظر علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی در مخاطبان مسجد تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد توجه به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت و همراهی بسیج و روحانیت خاطرنشان کرد: ما به تقویت بعد فرهنگی کانون‌های مساجد تاکید داریم و انتظار داریم نوجوانان و جوانان با ورود به این کانون‌ها به تربیت دینی دست یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست همچنین علی بهشتی معاون فرماندار بیله‌سوار به ارزش و اهمیت مساجد در شکل‌گیری فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این راستا نقش و رسالت خطیری بر عهده دارند و جهت توسعه کمی و کیفی کانون‌های مساجد باید به رویکردهای جدید و نیاز‌سنجی میدانی توجه کرد.

همچنین نادر سقا مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ضمن اشاره به آمار کمی کانون‌ها و خانه‌های دیجیتال در سطح استان و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در این مراکز، لزوم هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو هیئت نظارت، هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد را در حمایت و تقویت و توسعه کمی و کیفی کانون‌ها ضروری دانست.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول