اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

140 کتابخانه مخزن‌دار در کانون‌های مساجد فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: 140 باب کتابخانه مخزن‌دار با دریافت مجوز رسمی از ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، در کنار کانون‌های مساجد استان مشغول به فعالیت هستند.

140 کتابخانه مخزن‌دار در کانون‌های مساجد فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان تعداد اعضای کتابخانه‌های مساجد این استان را 17 هزار 700 نفر اعلام کرد.

وی همچنین تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را 238 باب عنوان کرد و گفت: تعداد 66 باب کتابخانه باز در شبستان این مساجد راه اندازی و تجهیز شده است.

شیرازیان با اشاره به اینکه تاکنون 112 هزار جلد کتاب بین کتابخانه‌های مساجد استان توزیع شده است، افزود: بیش از 17 هزار و 700 نفر در کتابخانه‌های مساجد استان عضویت دارند.

وی خریداری تجهیزات کتابخانه‌ای برای کتابخانه‌های فعال و جدید تاسیس شده این استان به مبلغ 60 میلیون تومان را از حمایت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از اهدای 19 نرم‌افزار کتابخانه‌ای مهر مساجد به 19 کتابخانه فعال در کانون‌های مساجد خبر داد.

وی با بیان اینکه یک کتابخانه تخصصی کتابخانه‌ای در استان فعال است، اظهار کرد: این کتابخانه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی کتابداران فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/63001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول