اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

توسعه امور فرهنگی در مساجد نسل جوان امروز را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه امور فرهنگی در مساجد تأکید کرد و گفت: هرچه بیشتر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در مساجد بیشتر کنیم راحت‌تر می‌توانیم نسل امروز را از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان دور نماییم.

توسعه امور فرهنگی در مساجد نسل جوان امروز را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه مسجد جامع محمدشهر کرج اظهار داشت: توسعه امور فرهنگی در مساجد می‌تواند در جذب بیشتر نوجوانان و جوانان تأثیرگذار باشد و آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور سازد.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در مساجد بیشتر کنیم راحت‌تر می‌توانیم نسل امروز را از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان دور نماییم.

استاندار البرز با بیان اینکه تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه نوجوانان و جوانان کشور پایانی ندارد افزود: متولیان امر فرهنگ و مسئولان باید تمرکز بیشتری را بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در این زمینه داشته باشند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل امروز را به سمت برنامه‌های فرهنگی اسلامی و دینی سوق دهند.

عربیان با بیان اینکه با ایجاد این کتابخانه گامی مهم در جهت افزایش سرانه‌های مطالعه کتاب در این منطقه برداشته می‌شود، ‌خاطرنشان کرد: برای اینکه نوجوانان و جوانان را بیشتر به سمت مطالعه کتاب سوق دهیم باید امکانات و منابع مختلف را در اختیار آنان گذاشته و آنان را تشویق و ترغیب به مطالعه کتاب نماییم.

استاندار البرز گفت: امیدواریم این کتابخانه هر چه سریع‌تر به همت مسئولان و خیران به بهره‌برداری برسد.            

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول