اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی:

کانون‌های مساجد برای برگزاری مسابقات قرآنی آماده شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی گفت: ‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان آماده شدند.

کانون‌های مساجد برای برگزاری مسابقات قرآنی آماده شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌ رضوی، محمدحسین عبداللهی در جمع اعضای ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی افزود: هم‌اینک یک هزار و 267 کانون فرهنگی در مساجد در تمامی شهرستان‌های خراسان‌رضوی برای ثبت‌نام از این رویداد بزرگ قرآنی بسیج شدند.

وی اظهار داشت: از این تعداد کانون فعال 770 کانون در روستاهای خراسان‌رضوی کار ثبت‌نام از نوجوانان و جوانان روستایی را بر عهده دارند.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی گفت: بر اساس آمار موجود 200 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند که از آنان برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم دعوت شده است.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی با محوریت ارشاد خراسان ‌رضوی متعهد شدند از 120 هزار نفر در شهرستان‌ها برای شرکت در مسابقات مذکور ثبت‌نام کنند.

عبداللهی اظهار داشت: همچنین 30 مرکز خانه نور قرآنی به صورت ویژه کار ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول