اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نیل به اهداف برنامه پنجم توسعه

5 کانون فرهنگی هنری مساجد در کوثر ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوثر گفت: در راستای دستیابی به اهداف برنامه پنجم توسعه، پنج کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان ایجاد می‌شود.

5 کانون فرهنگی هنری مساجد در کوثر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سعید معصومی در همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل که به میزبانی شهرستان کوثر برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 98 مسجد در شهرستان کوثر وجود دارد که 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در آنها فعال است.

وی خواستار فعالیت بیش از پیش این کانون‌ها در سطح شهرستان شد و افزایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در راستای ارتقای سطح آگاهی دینی جوانان منطقه مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز از تشکیل نخستین هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستانی استان در کوثر خبر داد.

نادر سقا از اعضای هیئت نظارت کوثر نیز خواستار حمایت بیش از پیش از کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست همچنین فرماندار کوثر با اشاره به اینکه شهرستان کوثر به عنوان نخستین شهرستان اقدام به تشکیل هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرده است نقش و جایگاه این کانون‌ها را بسیار مهم، برجسته و ضروری خواند.

سید سعدالله رئیس ساداتی ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری کوثر برای همکاری با این کانون‌ها خواستار مساعدت بیش از پیش و حضور موثر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شد. 

در پایان اعضای هیئت نظارت شهرستان کوثر نیز با تشریح نحوه تعامل و همکاری خود با این کانون‌ها حمایت بی‌دریغ‌ خود را در این راستا مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام/62003/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول