اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

بالغ بر 1.2 میلیارد ریال به مساجد صدوق کمک شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صدوق گفت: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به 27 مسجد شهرستان صدوق کمک شده است.

بالغ بر 1.2 میلیارد ریال به مساجد صدوق کمک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام مجید کرمی در بازدید از اماکن مذهبی و مساجد شهرستان صدوق و موقوفات این شهرستان بر لزوم توجه به اماکن مذهبی و مساجد و آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ وقف تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه گسترش فرهنگ وقف در جامعه فراهم شود و مردم بیشتر با مسائل وقف آشنا شوند.

کرمی همچنین بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد و تلاش برای انس روزافزون جوانان با این فضاهای معنوی تأکید کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر محوریت اماکن متبرکه در فعالیت‌های فرهنگی، تبدیل اماکن متبرکه به سنگرهای فرهنگی و تربیت جوانان در این فضا، این اداره تمامی تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر به کار خواهد بست.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان صدوق گفت: اداره اوقاف و امور خیریه همه موقوفات فاقد متولی، آستانه متبرکه امامزادگان، مساجد و اماکن مذهبی را پوشش می‌دهد.

وی همچنین از وقف دو قطعه زمین برای توسعه و رفع نیازهای مسجد در سال جاری خبر داد.

کرمی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع یک میلیارد و 280 میلیون و 500 هزار تومان به 27 مسجد کمک شده است و کمک به چهار مسجد دیگر در حال پیگیری است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه صدوق عنوان کرد: کمک‌های مالی اختصاص یافته از اعتبارات ملی، استانی و سازمان اوقاف و امور خیریه به مساجد شهرستان است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول