اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ظرفیت مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه مساجد دارای برترین ظرفیت برای اقدامات فرهنگی هستند بر ضرورت استفاده از این ظرفیت تاکید کرد.

ظرفیت مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با شورای مرکزی ائمه جماعات استان قم، با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های زیادی در راستای دیدار با علما و اندیشمندان صورت گرفته است، اظهار داشت: دیدار با علما و اندیشمندان امری بسیار ضروری و ارزشمند است چرا که مشورت با بزرگان، بینش انسان برای خدمت به مردم را گسترش می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشورتی با ائمه جمعه استان قم در پایان هر ماه عنوان کرد: برگزاری چنین جلساتی با ائمه جماعات استان بسیار ضروری است تا با بیان نیازهای متقابل، در راستای ارتقای سطح فرهنگ در اجتماع توسط ائمه جماعات و مساجد فعالیت شود.

استاندار قم با بیان اینکه مساجد دانشگاه‌های نمونه اسلامی جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مساجد دارای برترین ظرفیت برای اقدامات فرهنگی هستند چرا که از هر قشری و با هر سطح علمی به این مراکز ورود پیدا می‌کنند و روحانیت که بهترین رسانه در جامعه هستند، می‌توانند به آسانی و با بالاترین سطح کیفی، در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه فعالیت کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های مجموعه مدیریتی استان اعلام کرد: مجموعه مدیریتی استان فعالیت‌های خود را خالصانه و آگاهانه انجام می‌دهد و به گروه‌های علمی و پژوهشی از جمله مراجع و علما اطلاع‌رسانی خواهد داشت.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صحفی با اشاره به فعالیت شورای مرکزی ائمه جماعات استان قم اظهار داشت: این شورا از ابتدای فعالیت خود زیر نظر امام راحل بوده و پس از آن نیز مطیع اوامر مقام معظم رهبری بوده است و تلاش دارد تا تمام مساجد استان را پوشش داده و امام جماعت این مساجد را تأمین کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول