اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر خبر داد

اختصاص 180 میلیون تومان برای نوسازی مساجد ملایر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر گفت: امسال 180 میلیون تومان اعتبار برای نوسازی و مرمت مساجد ملایر اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال جذب شود.

اختصاص 180 میلیون تومان برای نوسازی مساجد ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در شورای اقامه نماز شهرستان ملایر اظهار داشت: فرهنگ اقامه نماز در کشور ما به عنوان کشور اسلامی باید متجلی بوده و بهتر از وضعیت کنونی باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های لازم به عنوان ابزار کار در ملایر مهیاست، گفت: در حال حاضر 347 مسجد در شهرستان ملایر وجود دارد که تنها در 80 مسجد نماز اقامه می‌شود و تعداد روحانیون برای برگزاری نماز جماعت در مساجد 10 روحانی است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر ابراز داشت: در بیشتر مدارس شهرستان اقامه نماز جماعت صورت می‌گیرد و از 170 اداره نیز در 45 اداره نماز جماعت اقامه می‌شود.

وی عنوان داشت: از نظر فرهنگی برای نماز مساجد باید اعتبار اختصاص داده شود و مردم نیز در راستای احیای نماز جماعت کمک لازم را انجام دهند.

حسینی گفت: امسال 180 میلیون تومان اعتبار برای نوسازی و مرمت مساجد اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال جذب شود.

وی بر شکل‌گیری شورای اقامه نماز در ادارات تأکید کرد و گفت: این شوراها در پایان سال از سوی ستاد اقامه نماز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و فرم‌هایی نیز در خصوص «نمازیاوران» در بین ادارات توزیع می‌شود و در پایان سال از اقدامات شورا ارزیابی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/89013/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول