اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بیله‌سوار:

کانون‌های فرهنگی مساجد نقش مدیریت فرهنگی را ایفا کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید به عنوان مراکز فرهنگی و هنری ایفای نقش کنند.

کانون‌های فرهنگی مساجد نقش مدیریت فرهنگی را ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قنبر عربی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اهمیت و نقش محوری مساجد در شکل‌گیری و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی انکار‌ناپذیر است و باید این بعد مساجد را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ‌کانون‌ها به عنوان مراکز مدیریت فرهنگی و هنری برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مساجد باید با همراهی بسیج و ائمه جماعات نقش فعال در جلب و جذب مخاطبان به مسجد ایفا کنند و در بطن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مساجد قرار گیرند.

رئیس اداره ارشاد شهرستان بیله‌سوار خواستار ارتباط و تعامل بهتر و بیشتر کانون‌ها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله‌سوار شد.

عربی یادآور شد: هم‌اکنون 17 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند.

این مسئول کانون‌ها را نماد حضور جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی در مساجد دانست و خواستار هم‌افزایی، تعامل و حمایت دستگاه‌های عضو در جهت توسعه کمی و کیفی کانون‌های مساجد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این نشست ضمن اشاره به اهمیت و نقش مسجد و رسالت کانون‌ها ابراز داشت: در حال حاضر رویکرد ما مبتنی بر تقویت و توسعه کمی و کیفی کانون‌ها به ویژه در روستاهاست.

نادر سقا تاکید کرد: هماهنگی و تعامل بین کانون‌های مساجد استان، کانون‌های مساجد شهرستان و دستگاه‌های عضو هیئت نظارت شهرستان به عنوان سه محور و موتور محرکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ضروری است.

وی تصریح کرد: مدیران کانون‌ها باید با استفاده از خلاقیت و توانمندی خود و اعضا در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و مخاطبان مسجد در جهت تولید و اجرای برنامه‌های متنوع و موثر مسجد اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول