اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد جنوب کرمان خبر داد

توزیع یک‌هزار جلد قرآن کریم بین کانون‌های مساجد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: یک‌هزار جلد قرآن کریم بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه توزیع شد.

توزیع یک‌هزار جلد قرآن کریم بین کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک‌هزار جلد قرآن کریم بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه توزیع شد، اظهار داشت: ایجاد فضای قرآنی در جامعه و خانواده از اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی افزود: در این راستا کانون‌ها، مجری بسیاری فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی نیز هستند و طرح تلاوت نور، تفسیر کوتاه و بسیاری همایش‌ها و مسابقات قرآنی از برنامه‌های شاخص قرآنی است که در کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

آزادی با بیان اینکه بیش از 220 کانون در جنوب استان فعال هستند و گستره طرح تلاوت نور به بیش از 170 کانون رسیده است، تصریح کرد: در طرح تلاوت نور هر روز یک صفحه قرآن در مساجد تلاوت می‌شود و طرح تفسیر کوتاه نیز از برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان بوده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: یک‌هزار جلد قرآن کریم به منظور رفع مشکل کمبود این کتاب آسمانی در کانون‌ها برای اجرای طرح‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول