اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نوآوران شهید فهمیده کرمان:

دفتر نوآوران در جذب نخبگان مدرک‌گرا نیست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده کرمان گفت: این دفتر در جذب نخبگان مدرک‌گرا نیست و برای جذب آنها به سطح تولیداتشان در حوزه دفاع توجه می‌کند.

دفتر نوآوران در جذب نخبگان مدرک‌گرا نیست

مهدی گنجوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیشرفت‌های صنایع دفاعی ایران به مرحله‌ای رسیده که به برکت خون شهدای گرانقدر در تمام معادلات نظامی، اقتصادی و سیاسی جهان اثرگذار شده است.

وی بیان کرد: ایران به مرحله‌ای از رشد فناوری‌های نو رسیده است که می‌توانیم معادلات دیگر کشورها را به هم بزنیم.

مسئول دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده کرمان افزود: وزارت دفاع که وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارد اقدام به راه‌اندازی موسسه تحقیقات و پژوهش صنایع دفاعی و دفاتر استانی این موسسه با عنوان دفاتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده کرده است.

وی تصریح کرد: این دفاتر به منظور ایجاد ارتباط و رابطه با نخبگان، صنعتگران، دانشجویان و موسسات علمی و تحقیقاتی راه‌اندازی شده است تا بدنه صنایع دفاعی را به این پیکره جامعه نخبگان وصل کنیم.

گنجوی با اشاره به اینکه موسسه تحقیقات و پژوهش صنایع دفاعی و دفاتر این مجموعه در سطح استان‌ها موفق به بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان گمنام جامعه و ارتباط با آنها شده‌اند، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های صنعت دفاعی ایران از جمله دستاوردها و بیانگر موفقیت این موسسه است.

وی از راه‌اندازی دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده استان کرمان در سه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این دفتر در شهرستان‌هایی که توان لازم را داشته باشند، نیز راه‌اندازی می‌شود.

گنجوی بیان کرد: دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده در دو بخش جذب نخبگان و همکاری علمی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده در جذب نخبگان مدرک‌گرا نیست و برای جذب آنها به سطح کارهای انجام شده و تولیدات در حوزه دفاع توجه می‌کند و مدرک نخبگان در مرحله بعدی حائز اهمیت است.

مسئول دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده کرمان افزود: همکاری‌های علمی دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده بیشتر با دانشگاهیان، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تحقیقاتی و پژوهشی است.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول