اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

نخبگان مقصر اصلی تحلیل فرهنگی اجتماعی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: اگر یک جامعه از نظر فرهنگی اجتماعی تحلیل برود، مقصر اصلی نخبگان آن جامعه هستند.

نخبگان مقصر اصلی تحلیل فرهنگی اجتماعی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی بعدازظهر امروز در جمع نخبگان فرهنگی - اجتماعی این شهرستان، اظهار داشت: بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است، چرا که رهبر کبیر انقلاب فرمودند من افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام.

وی هم اندیشی و هم فکری نخبگان در راستای حل مشکلات اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را ضروری دانست و گفت: برهمین اساس لازم است تا نخبگان با مسئولان اجرایی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

زاهدی با بیان اینکه فرهنگ و سنت یک شهرستان توسط نخبگان و برجستگان آن دیار ساخته می‏‌شود، افزود: نقش نخبگان در یک جامعه نقشی کلیدی است، اگر یک جامعه از نظر فرهنگی اجتماعی تحلیل برود، مقصر اصلی نخبگان آن جامعه هستند.

فرماندار شهرستان لردگان با تأکید بر اینکه نقش نخبگان در اعتلای فرهنگی جامعه انکارناپذیر است، عنوان کرد: نخبگان علمی و سیاسی بیشترین اثرگذاری را در تحولات جامعه داشته و در تعمیم فرهنگ صحیح و سالم و همگانی کردن یک خصلت مهم و اساسی در جامعه نقش قابل توجهی دارند.

وی متذکر شد: افراد نخبه دارای توانمندی‎های بالا در عرصه‌های مختلف بوده و همواره باید اعتلای جامعه در حوزه‌های مختلف را مدنظر داشته باشند.

زاهدی همچنین با اشاره به نقش نخبگان در جامعه، اذعان داشت: نقش نخبگان در هر جامعه که بویی از روشنگری برده باشد اثبات ‌شده؛ بنابراین برای کاستن از خـسارت‌ها و هزینه‌های غیر منطقی و تقویت وحدت و همدلی، نخبگان نقش بی‌بدیلی دارند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول