اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

حمایت از نخبگان اولویت اساسی در باروری مدیریتی همدان است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: حمایت از نخبگان اولویت اساسی در باروری و رشد همه‌جانبه و مدیریتی استان همدان است.

حمایت از نخبگان اولویت اساسی در باروری مدیریتی همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان با بیان اینکه استان همدان استانی غنی و توانمند از نظر نیروی انسانی است، اظهار کرد: این استان افراد نخبه و مخترعین را در سطح منطقه و کشور به عنوان سرآمد پرورش داده است.

وی ادامه داد: با توجه به معادن و صنایع موجود در استان همدان و نیز با تکیه بر بحث کشاورزی و خدمات این استان که قوی و شایان توجه است انتظار داریم با شروع به کار بنیاد نخبگان استان همدان بتوانیم حرکت رو به رشدی را آغاز و کمی‌ها و کاستی‌های چند سال اخیر در زمینه نخبگان را برطرف کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه تاکنون افراد متعددی در راستای مدیریت بنیاد نخبگان استان همدان در نظر گرفته شده‌اند، تصریح کرد: سرپرست قبلی این بنیاد (دکتر ختن‌لو) به دلیل تصدی شغلی‌اش در دانشگاه بحث 2 شغله بودنش مطرح بود که انصراف دادند و بر همین اساس «خسرو پیری» برای تصدی سرپرستی بنیاد نخبگان استان مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همه جوانب فعالیت بنیاد نخبگان در استان همدان فراهم است، عنوان کرد: با آغاز به کار این بنیاد با سرپرستی دکتر پیری امیدوار هستیم بنیاد نخبگان کشور نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از آن داشته باشند تا حداقل بتوانیم ظرف چند ماه عقب‌ماندگی و مشکلاتی که بر سر راه افتتاح آن بود را جبران کنیم و موانع نخبگان استان نیز بر این اساس برطرف شود.

مطهری‌مؤید با اشاره به برگزاری نمایشگاه «علم تا عمل» نیز گفت: در این نمایشگاه نشان دادیم که استان همدان دارای ظرفیت بالایی است و انتظار نیز بر این است که با شروع به کار این بنیاد در استان مشکلات این حوزه برطرف شده و به بارورتر شدن بحث نخبگان استانی بی‌انجامد هر چند زمانی که این بنیاد در استان فعال نبود نیز دستگاه‌های کمک‌رسان و استانداری، دانشگاه‌ها و بسیج پژوهشی فناوری سپاه در حمایت از نخبگان استان گام برداشته و مسائل و مشکلات آنها را برطرف کردند.

وی با اشاره به توجه به پتانسیل‌های شهرستانی پژوهش و نخبگان در استان همدان نیز افزود: با شناسایی و حمایت از این قشر در راستای کادرسازی و جذب این قشر در استان همگام مسئولان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان ابراز داشت: امیدوار هستیم با شروع فعالیت بنیاد نخبگان استان همدان بتوانیم زمینه‌ای فعال در حمایت از این قشر را در سطح استان همدان فراهم سازیم چرا که این روند به بارور شدن بحث مدیریتی و نخبه‌پروری در استان و به تبع در جامعه می‌انجامد.

وی با اشاره به آغاز هفته پژوهش نیز خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگی بین نخبگان و بحث پژوهش و تحقیقات برقرار است که با این وصف تقارن آغاز به کار بنیاد نخبگان استان نیز به نوبه خود می‌تواند در بحث ارتقای آمار پژوهشی استان مثمرثمر باشد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای‌پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول