اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کردستان خبر داد

اجرای طرح شهاب ویژه نخبگان در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان از اجرای طرح شهاب ویژه نخبگان در سطح کشور خبر داد.

اجرای طرح شهاب ویژه نخبگان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحمت‌الله میرزایی در نشست مشترک روحانیون و نخبگان استان کردستان با رئیس کل سازمان بازرسی کل کشور در سنندج کردستان از اجرای طرح شهاب ویژه نخبگان در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: این طرح در حال حاضر در شش استان کشور در حال اجرا است و سال آینده در کل کشور اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح نخبگان استان‌ها شناسایی و در راستای شکوفایی استعداد آنها اقدام می‌شود، ادامه داد: این طرح از مقطع ابتدایی آغاز و نوجوانان و جوانان نخبه را در زمینه‌های مختلف شناسایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهاب یکی از طرح‌های کلان بنیاد ملی نخبگان است و به صورت آزمایشی به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان این بنیاد را ارگانی برای پیگیری امور نخبگان دانست و یادآور شد: با راه‌اندازی این بنیاد در طول چند سال اخیر در کشور اقدامات گسترده‌ای برای شناسایی، هدایت، حمایت و جذب نخبگان صورت گرفته است.

میرازیی کاهش مهاجرت داخل کشور و داخل استان به خارج از استان، تقویت بنیه‌های علمی و شکفتن استعدادها در حوزه‌های مختلف را از اهداف تشکیل این بنیاد ذکر کرد.

وی با اشاره به نوپا بودن بنیاد نخبگان استان کردستان بیان داشت: با تصویب سند راهبردی بنیاد نخبگان کشور وظایفی در اختیار نخبگان قرار گرفت و در این راستا نخبگان باید به رسالت خود عمل کنند.

وی در پایان تشکیل بنیاد نخبگان را در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای پیگیری امور نخبگان ذکر کرد و گفت: این بنیاد تاکنون رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/79007/ذ/ح/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول