اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

رزمندگان دفاع مقدس نخبگان کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: امروز رزمندگان دوران دفاع مقدس جزو نخبگان کشور هستند.

رزمندگان دفاع مقدس نخبگان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی مقاطع راهنمایی و متوسطه این شهرستان با اشاره به وقوع جنگ نرم دشمن برای ضربه به آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمن در راه رسیدن به اهداف شوم خود موفق نشد، زیرا جوانانی در صحنه حضور داشتند که پیرو ولایت و گوش به فرمان امام راحل بودند.

وی با بیان اینکه امروز رزمندگان دوران دفاع مقدس جزو نخبگان کشور هستند، افزود: اگر جوانانی که در آن زمان جان خود را فدای اسلام و رهبری کردند، هم‌اکنون زنده بودند، قطعا از نخبگان و برترین‌ها در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رفتند.

سالاری بهترین راهنمای هر فرد در زندگی را کتاب روشنگر قرآن ذکر و تصریح کرد: تمام درس‌های انسان بودن و علوم در این کتاب بیان شده است، بنابراین باید از قرآن آنچه را که لازمه زندگی سعادتمند دنیوی و اخروی است، بیاموزیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی معاون پرورشی و آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اصلاح نفس را مهم‌ترین مسئله در راستای تربیت دانست و اظهار داشت: سه شورای امر به معروف و نهی از منکر، نماز و تربیتی با حضور دانش‌آموزان برگزیده در مدرسه‌ها راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/80002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول