اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس

گردهمایی نخبگان در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی نخبگان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

گردهمایی نخبگان در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دبیر اجرایی گردهمایی نخبگان پیش از ظهر امروز در این مراسم، گسترش ارتباطات علمی_تخصصی اعضای انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان در حوزه‌های مختلف علم و فناوری و همچنین آشنایی با روش‌های پژوهش و نگارش متون علمی در قالب کارگاه‌های برنامه‌ریزی را از جمله اهداف این گردهمایی علمی ذکر کرد.

رضا رسول‌زاده جذب سرمایه‌گذاران با توجه به پیشرفت‌های علمی و استفاده از دانش فارغ‌التحصیلان به منظور بهبود توسعه شهری و کشوری را از دیگر اهداف این همایش یک‌روزه برشمرد.

وی با تقدیر از حمایت تیمسار منصوری نماینده مردم کاشان در مجلس و همکاری کارگروه نخبگان دفتر ایشان برای برگزاری همایش نخبگان اظهار داشت: ارائه پیشنهاد برگزاری این گردهمایی علمی از سوی انجمن دانش‌آموختگان سمپاد این شهرستان در راستای پاسخگویی به نیاز در زمینه‌های مختلف علمی صورت گرفت.

دبیر اجرایی همایش نخبگان، میزان مقالات ارسالی به دبیرخانه را 180 مورد دانست و خاطرنشان کرد: این مقالات در موضوعات فنی مهندسی، علوم تجربی، علوم پزشکی و علوم انسانی ارائه شده است.

به گفته وی از این تعداد مقاله ارسالی 122 مقاله برای ارائه در این همایش یک‌روزه به صورت شفاهی و پوستر به طور یکسان از رشته‌های مختلف پذیرفته شده است. 

همایش یکروزه نخبگان کاشان به همت دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس و با همکاری دانش‌آموختگان سمپاد کاشان برگزار شد.

انتهای‌پیام/2406/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول