اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد نخبگان همدان تأکید کرد

لزوم همراهی در راستای ایجاد شبکه نخبگان در همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد نخبگان همدان بر لزوم همراهی دستگاه‌های مختلف خصوصاً دانشگاه‌های استان در راستای ایجاد شبکه نخبگان در همدان تأکید کرد.

لزوم همراهی در راستای ایجاد شبکه نخبگان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو پیری بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان، با بیان اینکه جامعه مطلوب جامعه‌ای است که در آن از فکر و اندیشه نیروی انسانی بهره گرفته شود، اظهار کرد: جامعه‌ای که بتواند بر اساس این دو مهم رشد کند به واقع خواهد توانست در برابر هر بحران داخلی و خارجی نیز ایستادگی کند.

وی عنوان کرد: کسانی که دارای استعدادهای برتر هستند و استعداد خود را در سطوح مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و ... به اثبات رسانده‌اند نخبگان جامعه هستند که حضور و بکارگیری آنها موجب رشد و پویایی جامعه می‌شود.

سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان امر مورد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد جریان و فرهنگ نخبه‌گری در همه سطوح جامعه است که با این وصف فعالیت بنیادهای نخبگان استان‌های مختلف و همگامی آنها در راستای تحقق این هدف بسیار مهم و شایان توجه است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر حرکات ارزشی در راستای ایجاد جریان نخبه‌گری در کشور آغاز و پیگیری شده‌ است، تصریح کرد: هدف اصلی بنیاد نخبگان شناسایی، جلب و هدایت گروه‌های فکری و پژوهشی جامعه در راستای تشکیل گروه‌های نخبگان است.

به گفته پیری، سیاست راهبردی بنیاد نخبگان این است که در راستای شناسایی نیروهای بالقوه موجود در عرصه‌های علمی و پژوهشی جامعه و استان بکوشد که با این وصف این مهم سرلوحه اهداف بنیاد نخبگان همدان است.

وی خاطرنشان کرد: فرد نخبه کسی است که در چارچوب ارزش‌های اسلامی و فرهنگی در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته و اثرگذار گذار باشد که این مهم مرهون هوش و  توانمندی ذاتی و خبرگی اکتسابی این قشر است که در راستای تحقق اهداف کشور شایان توجه است.

سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان با بیان اینکه نگهداشت نیروهای نخبه اصل اول و شایان توجهی است بر لزوم بسترسازی در این زمینه تأکید کرد.

وی در پایان سخنانش بر لزوم همراهی و همگامی دستگاه‌های مختلف خصوصاً دانشگاه‌های استان در راستای ایجاد شبکه نخبگان در همدان نیز صحه گذاشت و ایجاد این جریان را گامی مؤثر در راستای پویایی استان و توسعه آن دانست.

انتهای پیام/89004/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول